,

اشیائی که همه خانه ها نیاز دارند

کالاها و وسایلی که همه خانه ها به آن نیاز دارند.

کولای های عزیز در این مقاله می‌خواهیم در مورد اشیای و کالاهای که کولای تولید کرده و هر خانه ای به این اشیاء ها و وسایل نیاز دارد تا آشپزخانه زیباتر ازقبل بشود بپردازیم.اگر از جمله افرادی هستید که به خانه ای که در آن زندگی می‌کنند اهمیت می‌دهید،حتماً این مطالب را با دقت بیشتری بخوانید.

 

1.جای تخم مرغی

از بهترین جنس مواد در اندازه مناسب بوده و با دقت تمام و بهترین کیفیت برش داده شده است. از این محصول برای قرار دادن و چیدن تخم مرغ ها در یخچال استفاده کنید.

طراحی این محصول بصورتی است که هیچکدام از تخم مرغها بر روی دیگری فشار نخواهد داشت و در نتیجه از شکسته شدن و افتادن احتمالی آن ها جلوگیری خواهد کرد. برای جلوگیری از فشار و افتادن چیزی بر روی تخم مرغها درب هم طراحی شده است.

این محصول در دو اندازه بزرگ برای چیدن ۱۲ عدد تخم مرغ و کوچک برای چیدن ۸ تخم مرغ طراحی شده. جای تخم مرغی کولای مناسب برای تمامی خانواده ها و مخصوصا زوج های جوان میباشد. شما میتوانید بصورت منظم و شیک تخم مرغها را در آن قرار داده و هنگام استفاده به سادگی برداشت کنید.

با استفاده از این محصول میتوانید نظم و زیبایی را به منزل خود هدیه کنید و در کنار خانواده و عزیزانتان از روز خود لذت ببرید.

 

 

2.جای چاقوی آشپزخانه

از بهترین جنس مواد در اندازه مناسب بوده و با دقت تمام و بهترین کیفیت برش داده شده است. این محصول برای قرار دادن چاقوهای آشپزی شما در آشپزخانه در امنیت کامل بوده و مناسب برای تمامی خانواده ها و مخصوصا زوج های جوان میباشد.

شما میتوانید در داخل آن تا ده عدد چاقو قرار داده و هنگام استفاده به سادگی برداشت کنید.

با استفاده از این جای چاقوی آشپزخانه شما میتوانید نشاط و سرزندگی به منزل خود هدیه کنید و در کمال آرامش و امنیت از طبخ غذا و آشپزی در کنار خانواده و عزیزانتان از روز خود لذت ببرید.

لوازم منزل Kolay  داری کد پشتیبانی میباشد که هنگام تحویل به مشتری فعال می شود و همراه بسته ها ارسال می گردد.

 

 

3.جای شیشه رومیزی گاوی

از بهترین جنس مواد در اندازه مناسب بوده و با دقت تمام و بهترین کیفیت برش داده شده است. این محصول برای قرار دادن بر روی میزهای پذیرایی، ناهارخوری و صبحانه و مناسب برای تمامی خانواده ها و مخصوصا زوج های جوان میباشد. شما میتوانید در داخل آن یک شیشه نوشیدنی یا مایعات دیگر قرار داده و هنگام استفاده به سادگی برداشت کنید.

با استفاده از این جای شیشه رومیزی میتوانید نشاط و سرزندگی به منزل خود هدیه کنید و سر میز صبحانه کنار خانواده و عزیزانتان از روز خود لذت ببرید.

 

 

 

4.جعبه چوبی ترمه در شیشه ای

جعبه چوبی ترمه در شیشه ای لوکس در سایز و رنگ و طرح های متفاوت و حتی در طرح اختصاصی شما میتواند اجرا شود. از این جعبه ها را میتواند برای هدیه شکلات یا آجیل یا ادویه جات استفاده کرد.

جعبه های کولای

 

برای خانوم های جوان و تازه عروسان نیز میتواند بهترین ظرف داخل جهیزه قرار بگیرد و رضایت همه را جلب کند.بهترین مشخصه این جعبه ها سادگی در عین ظرافت و طبیعی بودن آنهاست. همین خصوصیت جعبه ها تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر اطرافیان میکند. تصور کنید که در میهمانی های خودتان از این جعبه ها برای پذیرایی استفاده کنید. یا حتی برای نگهداری وسایل خود مورد استفاده قرار بدهید.

جعبه های چوبی Kolay در اندازه های استاندارد و با دقت طراحی و تولید میشوند. تا مورد رضایت همه شما عزیزان قرار بگیرند.

شما میتوانید بر روی درب این جعبه ها اشکال اختصاصی داشته باشید. و طرح های شما برای جعبه میتواند اجرایی شود وطرح اختصاصی برای شما انجام گیرد.