,

اشیائی که همه خانه ها نیاز دارند

کالاها و وسایلی که همه خانه ها به آن نیاز دارند.

کولای های عزیز در این مقاله می‌خواهیم در مورد اشیای و کالاهای که کولای تولید کرده و هر خانه ای به این اشیاء ها و وسایل نیاز دارد تا اتاق خواب زیباتر ازقبل بشود بپردازیم.اگر از جمله افرادی هستید که به خانه ای که در آن زندگی می‌کنند اهمیت می‌دهید،حتماً این مطالب را با دقت بیشتری بخوانید.

1.کتابخانه

 

کتابخانه در رنگ های مختلف ابعاد متفاوت و متریال متفاوت و در طرح های متفاوت می باشد.

این نوع کتابخانه را می توانند در جنس های متفاوت از قبیل :پلکسی معمولی ،پلکسی آینه ای ،چوب در انواع رنگ های متفاوت با توجه به نظر مشتری می توان تغییر پیدا کند.

این کتابخانه با ظاهری منحصر بفرد زینت بخش اتاق شما خواهد بود و میتوانید از آن در اتاق خواب خود یا کودکان خود استفاده نمایید.

2.آباژور تیرک دوپا

باژور تیرک دوپا در رنگ های مختلف ابعاد متفاوت و متریال متفاوت و در طرح های متفاوت می باشد.

این نوع آباژورها می توانند در جنس های متفاوت از قبیل :پلکسی معمولی ،پلکسی آینه ای ،چوب ،چوب با پلکسی یا چوب با مخمل در انواع رنگ های متفاوت با توجه به نظر مشتری می توان تغییر پیدا کند.

این آباژور با ظاهری منحصر بفرد زینت بخش اتاق شما خواهد بود و میتوانید از آن در اتاق خواب خود یا کودکان خود استفاده نمایید. توجه داشته باشید که آباژورهای کولای با رعایت تمامی نکات ایمنی تولید شده اند و براحتی در اختیار شما قرار گرفته اند. در آباژور چراغ از بهترین نوع مواد و چراغهای ال ای دی با سیستم های روشنایی دنیا استفاده شده است.

آباژور های دکوراتیو Kolay داری کد گارانتی میباشد که هنگام تحویل به مشتری فعال می شود و یک شابلون برای نصب راحت تر و دقیق تر تقدیم خریداران می گردد و بهمراه بسته ها ارسال می گردد.به همراه این محصول راهنمای استفاده و کلیه قطعات مورد نیاز شما تقدیم شما میشود.

 

 

3.آینه دکوراتیو مدل گربه ها

آینه دکوراتیو مدل گربه ها با طرح خاص خود زیبا بخش محیط شما خواهد بود.

اندازه کلی این آینه متناسب با فضا و محلی که قصد نصب آن را دایتواند تغییر کند. برای این آینه ها یک قطعه چسب دو طرفه در نظر گرفته شده است که به شما کمک میکند در کمترین زمان و ساده ترین شکل ممکن آن را هر جایی که دوست داشته باشید نصب کنید.

به فضای زندگی خودتان طراوت بیشتری بدهید و بهترین انتخاب را انجام بدهید. هرگز از تاثیری که فضای روشن محل زندگی بر روی روابط شما و روحیه شما خواهد داشت چشم پوشی نکنید. به یاد داشته باشید که جانمایی آینه در اطاق ها یا فضای نشیمن باعث بزرگتر جلوه دادن فضای شما خواهد بود.

4.زیر لیوانی تامورا

زیر لیوانی تامورا

از بهترین جنس چوب بقطر مناسب بوده و با دقت تمام و بهترین کیفیت برش داده شده است. این محصول در یک پک ۴ عددی بسته بندی شده است و مناسب برای تمامی خانواده ها و مخصوصا زوج های جوان میباشد.

 

با استفاده از این زیر لیوانی ها شما میتوانید نشاط و سرزندگی به منزل خود هدیه کنید و سر میز صبحانه کنار خانواده و عزیزانتان از روز خود لذت ببرید.

لوازم منزل  Kolay  داری کد گارانتی میباشد که هنگام تحویل به مشتری فعال می شود و یک شابلون برای نصب راحت تر و دقیق تر تقدیم خریداران می گردد و  همراه بسته ها ارسال می گردد.

 

5.ساعت دکوراتیو اعداد

ساعت دکوراتیو مدل اعداد در رنگ های مختلف ابعاد متفاوت و متریال متفاوت و در طرح های متفاوت می باشد.

این نوع ساعت ها می تواند در جنس های متفاوت از قبیل :پلکسی معمولی ،پلکسی آینه ای ،چوب ،چوب با پلکسی یا چوب با مخمل در انواع رنگ های متفاوت با توجه به نظر مشتری می توان تغییر پیدا کند.

قطعات این ساعت بصورت چسب دوطرفه تایوانی با قدرت چسباندگی قوی می باشد که دیگر نیازی به استفاده از میخ نخواهید داشت.

این ساعت در بسته بندی های کوچک ۳۰×۳۰ تقدیم شما می گردد که پس از نصب به سایز اصلی بر می گردد.