,

اشیائی که همه خانه ها نیاز دارند

کالاها و وسایلی که همه خانه ها به آن نیاز دارند.

 

کولای های عزیز در این مقاله می‌خواهیم در مورد اشیای و کالاهای که کولای تولید کرده و هر خانه ای به این اشياء ها و وسایل نیاز دارد تا اتاق نشیمن زیباتر ازقبل بشود بپردازيم.اگر از جمله افرادی هستید که به خانه ای که در آن زندگی می‌کنند اهمیت می‌دهید،حتماً این مطالب را با دقت بیشتری بخوانید.

 

1.آینه دکوراتیو مدل دالبور:

آینه دکوراتیو مدل دالبور با طرح خاص خود زیبا بخش محیط شما خواهد بود.

اندازه کلی این آینه متناسب با فضا و محلی که قصد نصب آن را دارید میتواند تغییر کند. قطعات این مدل قابل جابجایی و نصب مجزا است که با سلیقه خودتان میتوانید نسبت به نصب آن تصمیم بگیرید. برای هر قطعه از آینه ها یک قطعه چسب دو طرفه در نظر گرفته شده است که به شما کمک میکند در کمترین زمان و ساده ترین شکل ممکن آن را هر جایی که دوست داشته باشید نصب کنید.

به فضای زندگی خودتان طراوت بیشتری بدهید و بهترین انتخاب را انجام بدهید. هرگز از تاثیری که فضای روشن محل زندگی بر روی روابط شما و روحیه شما خواهد داشت چشم پوشی نکنید. به یاد داشته باشید که جانمایی آینه در اطاق ها یا فضای نشیمن باعث بزرگتر جلوه دادن فضای شما خواهد بود.

این محصول شامل ۲ سری از یک مجموعه با ۵ قطعه آینه به شکل کلی مربع است است و شما با خرید قطعات بیشتر امکان ایجاد چیدمان شخصی خود را خواهید داشت. در عکس محصول حاصل چیدمان ۲  مجموعه از این محصول در کنار هم را مشاهده میکنید.

2.تابلو دکوراتیو دیواری:

یکی از این وسایلی که فضاهای خالی محیط شما را می تواند به بهترین شکل تزئین نماید، تابلوهای دکوراتیو با طراحی های خاص و ویژه کولای می باشند. این تابلو ها در اندازه ها و اشکال مختلف تولید شده اند که در آن به جزئیات و زیبایی طرح ها دقت شده است.

شما هم می توانید درصورتیکه طرح خاص و یا اندازه مشخصی را در نظر داشته باشید، با تماس با کارشناسان کولای تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید. ما به شما اطمینان میدهیم که بهترین کیفیت تابلوی خود را از ما هدیه بگیرید و رضایت شما در همه زمینه های تولید جلب گردد.

 

 

 

 

3.جای دستمال سفره زاویه:

از بهترین جنس مواد در اندازه مناسب بوده و با دقت تمام و بهترین کیفیت برش داده شده است. این محصول برای قرار دادن بر روی میزهای پذیرایی، ناهارخوری و صبحانه و مناسب برای تمامی خانواده ها و مخصوصا زوج های جوان میباشد.

شما میتوانید در داخل آن یک بسته کامل دستمال سفره قرار داده و هنگام استفاده به سادگی برداشت کنید.با استفاده از این جای دستمال سفره شما میتوانید نشاط و سرزندگی به منزل خود هدیه کنید و سر میز صبحانه کنار خانواده و عزیزانتان از روز خود لذت ببرید.

لوازم منزل kolay داری کد پشتیبانی میباشد که هنگام تحویل به مشتری فعال می شود و همراه بسته ها ارسال می گردد.

4.لوستر قطره:

لوستر قطره در رنگ های مختلف ابعاد متفاوت و متریال متفاوت و در طرح های متفاوت می باشد.

این آباژور با ظاهری منحصر بفرد زینت بخش منزل شما خواهد بود و میتوانید از آن در اتاق خواب خود یا کودکان خود استفاده نمایید.تمامی لوسترهای کولای با رعایت بهترین نکات ایمنی و زیبایی تولید می شوند و در اختیار شما قرار میگیرند.

لوسترهای کولای بصورت جدا شده و در بسته بندی مناسب به همراه قطعات مورد نیاز برای سرهم کردن مجدد محصول خریداری شده می باشند.

آباژور های دکوراتیو kolay داری کد گارانتی میباشد که هنگام تحویل به مشتری فعال می شود و یک شابلون برای نصب راحت تر و دقیق تر تقدیم خریداران می گردد و  همراه بسته ها ارسال می گردد.