,

اشیای کوچک و کاربردی برای خانه ها

کولای های عزیز در این مقاله می‌خواهیم در مورد اشیای و کاربردی که کولای تولید کرده و هر خانه ای به این اشیاء ها و وسایل نیاز دارد تا زیباتر ازقبل بشود بپردازیم.اگر از جمله افرادی هستید که به خانه ای که در آن زندگی می‌کنند اهمیت می‌دهید،حتماً این مطالب را با دقت بیشتری بخوانید.

 

1.آویز کراوات مدل ۶

از بهترین جنس مواد در اندازه مناسب بوده و با دقت تمام و بهترین کیفیت برش داده شده است. از این محصول برای نظم دادن به نگهداری کراوات های داخل کمد خود استفاده کنید و همه کراوات هایخودتان را کنار هم و در دسترس داشته باشید. درنتیجه به شما کمک میکند که کرواتهای شما چروک و مچاله نشده و همیشه در اختیار شما خواهند بود.

طرح فانتزی این محصول بگونه ای است که شما میتوانید چند کراوات خود را در کنار هم نگهداری کرده و هنگام استفاده براحتی و به سادگی مدل مورد نظر خود را انتخاب و استفاده کنید. قطعا به شما در منظم کردن فضای منزل و اتاق شما کمک کرده و زمان شما در پیدا کردن مجدد آنها کمتر خواهد کرد. این محصول میتواند مورد استفاده آقایان جوان و خوش پوش قرار بگیرد که ترجیح میدهند با سلیقه و مد روز به صورت و لباس خودشون توجه کنند. جوانان شیک پوش با سلیقه بهترین استفاده را از این محصول منحصر بفرد خواهند کرد.

در هر بسته از این محصول ۲ عدد آویز کراوات ۶ طبقه وجود دارد. با استفاده از محصولات و لوازم خانگی کولای، نشاط و سرزندگی به منزل خود هدیه کنید و از روز خود لذت ببرید.

لوازم منزل Kolay  داری کد پشتیبانی میباشد که هنگام تحویل به مشتری فعال می شود و همراه بسته ها ارسال می گردد.

2.بالبینگ قاب دار با طرح گوزن

  • بالبینگ سفارشی Kolay  از بهترین مواد اولیه تولید میشوند.
  • تصویر بالبینگ ثابت است ولی امکان جاگذاری نوشته توسط کولای وجود دارد.
  • حکاکی تصویر با بهترین تجهیزات روز و با دقت بالا انجام میشود.
  • شما میتوانید نوع پایه و رنگ آنها را به دلخواه انتخاب نمایید.