,

اشیای کوچک و کاربردی برای خانه ها

کولای های عزیز در این مقاله می‌خواهیم در مورد اشیای و کاربردی که کولای تولید کرده و هر خانه ای به این اشیاء ها و وسایل نیاز دارد تا زیباتر ازقبل بشود بپردازیم.اگر از جمله افرادی هستید که به خانه ای که در آن زندگی می‌کنند اهمیت می‌دهید،حتماً این مطالب را با دقت بیشتری بخوانید.

1.سر در قابلمه طرح فانتزی

از بهترین جنس مواد در اندازه مناسب بوده و با دقت تمام و بهترین کیفیت برش داده شده است. از این محصول برای جلوگیری از سر رفتن غذا هنگام پخت و پز میتوانید استفاده کنید. و دیگر با خیال آسوده از آشپزی لذت ببرید.

طرح فانتزی هر یک از قطعات زیبا و لذت بخش هستند و مناسب برای تمامی خانواده ها و مخصوصا زوج های جوان میباشد. هر بسته از این محصول شامل ۴ طرح مختلف برای استفاده در ۴ قابلمه قرار داده شده است. اندازه هر یک از این سر قابلمه ای ها  ۵×۵ سانتیمتر می باشد که براحتی بر روی قابلمه شما قرار خواهند گرفت و مانع بسته شدن در قابلمه شده و از سر رفتن غذای در حال طبخ جلوگیری می کند.

با استفاده از محصولات و لوازم خانگی کولای، نشاط و سرزندگی به منزل خود هدیه کنید و در کمال آرامش و امنیت از طبخ غذا و آشپزی در کنار خانواده و عزیزانتان از روز خود لذت ببرید.

لوازم منزل   Kolay  داری کد پشتیبانی میباشد که هنگام تحویل به مشتری فعال می شود و همراه بسته ها ارسال می گردد.

2.آینه دکوراتیو مدل قلب زوج

آینه دکوراتیو مدل قلب زوج با طرح خاص خود زیبا بخش محیط شما خواهد بود.

اندازه کلی این آینه متناسب با فضا و محلی که قصد نصب آن را دارید میتواند تغییر کند. قطعات این مدل قابل جابجایی و نصب مجزا است که با سلیقه خودتان میتوانید نسبت به نصب آن تصمیم بگیرید. برای هر قطعه از آینه ها یک قطعه چسب دو طرفه در نظر گرفته شده است که به شما کمک میکند در کمترین زمان و ساده ترین شکل ممکن آن را هر جایی که دوست داشته باشید نصب کنید.

به فضای زندگی خودتان طراوت بیشتری بدهید و بهترین انتخاب را انجام بدهید. هرگز از تاثیری که فضای روشن محل زندگی بر روی روابط شما و روحیه شما خواهد داشت چشم پوشی نکنید. به یاد داشته باشید که جانمایی آینه در اطاق ها یا فضای نشیمن باعث بزرگتر جلوه دادن فضای شما خواهد بود.

این مجموعه شامل دو عدد قلب بزرگتر و ۳ عدد قلب کوچکتر می باشد که در دو اندازه کوچک و بزرگ عرضه میشود.