تاثیرات و ویژگی های یک هدیه خوب

تاثیرات و ویژگی های هدیه خوب

خیلی هامون وقتی میخواهیم در یک روز خاص مثل تولد یا ایام نوروز یا ولنتاین کادو مناسب برای فرد را تهیه کنیم دچار مشکل میشویم چرا که ما باید طبق ذائقه افراد هدیه بخریم که این موضوع برای شما خیلی سخت به نظر میرسد و شما باید یک کادو بخیرید که همیشه طرف مقابل با نگاه کردن به آن کادو یاد شما بیوفتد پس حتما باید به بالببینگ های شانزده رنگ و موزیکال کولای یک سر بزنید.یک روز زیبای دیگر با دانستنی های کولای!

 

چه کادو های تاثیر منفی روی افراد دارد

 

کادو ها صرفاجهت خنده باشند

این گونه کادو ها فقط برای دورهمی دوست دانه مناسب است ولی اگر میخواهید برای یک روز بخصوص مانند روز مادر ،ولنتاین، سالگرد ازدواج هدیه دهید سخت در اشتباه اید چرا که هدیه باید به گونه باشد که فرد با دیدن هدیه حس شما را به خودش دریافت کند اگر به دنبال این نوع هدیه هستید حتما به بالبینگ های ما سر بزنید

 

از  دادن کارت های هدیه در بعضی مواقع خوداری کنید

گرچه کارت هدیه در خیلی موارد کاربردیه اما اما در بعضی موقعیت ها خوب نیست. در خیلی از موارد دادن کارت هدیه بدین معناست: من وقت برای خریدن کادو برایت نگذاشتم .

اگر میخواهید برای یک فرد مشکل پسند بخرید باید نکاتی را رعایت کنید:

  1. دادن وسایل کار امد
  2. سورپرایز شدن
  3. مرغوب بودن

1.کادو باید به کار بیاید

یکی ویژگی های کادو مناسب این است که فرد مدت ها از آن استفاده کند.  یعنی کادو نباید زود از چشم بیوفتد و فرد دیگه به  آن کادو مثل روز های اول برایش ارزشمند نباشد.حتماقبل از دادن هدیه به فرد از نیاز های آن باخبر شوید.مثلا :مادر من همیشه عینکش را در جا های مختلف جا میگذارد باید یک بند عیک برایش کادو بدهم یا دوست من در اتاق خوابش به یک شب خواب نیاز دارد و من برایش از بالبینگ های کولای میخرم چون با یک تیر چند نشان زدم  چرا که هم شانزده رنگ است هم موزیکال هم عکسش را روی آن حک میکنم و همیشه به یاد میماند.

2.کادو بایدسورپرایز کننده باشد

هیچی هیجان انگیز تر از این نیس که نتونی حدس بزنی که قرار چی کادو بگیری. وقتی ما از گرفتن کادو اینقد خوشحال میشم فکر میکنیم که طرف برای خوشحال کردن ما وقت گذاشته که این خیلی ارزشمند است.

یکی از عالی ترین راهکار ها برای غافلگیر کردن طرف مقابل این است یک روز قبل تر از همه کادویش را بهش بدیم  این نوع روش نشان دهنده این است که ما خیلی برای خوشحال کردن طرف وقت گذاشته ایم وخیلی بیشتر از بقیه به فکرش بودیم و دوست داشتیم سوپرایزش کنیم.

3.مرغوب بودن کادو

این مورد با به کار آمدن  کادو خیلی فرق میکند چرا که اگر کادو مرغوب باشد خیلی بیشتر از کادو می تواند استفاده کرد و ماندگاری زیادی هم دارد اگر به دنبال این نوع کادو ها هستید حتما به فروشگاه کولای سر بزنید چرا که کولای با کمترین هزینه بیشترین کیفیت را به شما عرضه میکند.
کادوی مناسب کمی هزینه زیادی میخواهد اما با خریدن این نوع کادو ها برای دوست ،عشق یا خانواده نشان دهنده این است که چقدر آن را دوست دارید و برایش بهترین ها را میخرید.

وقتی میخواهید برای شخصی کادو تهیه کنید و بخرید اول از همه باید به نیاز های آن فکر کنیم یا چیزی های که فرد را به وجد میارد و شاد می شود که خودش پول کافی برای خرید آن را ندارد! به این ترتیب می تونید خیلی راحت تر کادوی مناسب رو برای هر شخصی تهیه کنید.