رابطه هدیه ها و شخصیت افراد

رابطه هدیه ها و شخصیت افراد:

افراد مختلف با شخصیت و اخلاق متفاوت از هدایای گوناگونی خوشحال خواهند شد. اینجا به این موضوع خواهیم پرداخت.

برای افراد خجالتی چی بخریم؟…… هر آنچه تنهایی آنها را پر می‌کند

موزیک پلیر یا هندزفری هم می‌تواند هدیه مناسبی برای این گروه باشد اگر اهل ورزش خاصی باشند هم می‌توانید یک ست ورزشی یا لوازم ورزش مورد علاقه‌شان را به آنها هدیه دهید. یک عروسک یا وسیله‌ای تزیینی که بتواند آن را در اتاقش بگذارد و با دیدنش یاد شما بیفتد هم برای خجالتی‌ها هدیه مناسبی است.

برای احساساتی‌ها چی بخریم؟…… هر چی می‌خرید کنارش یک گل باشد

یک عطر خوشبو یا یک ادکلن معروف در کنار یک بسته شکلات یا یک سی‌دی از موزیک‌های کلاسیک و عاشقانه هم با توجه به روحیه لطیفی که این افراد دارند، بسیار مناسب خواهد بود. رمان‌های عاشقانه، کتاب شعر یا یک تابلوی نقاشی با مضمونی عاشقانه هم می‌تواند مورد پسند رمانتیک‌ها و احساساتی‌ها باشد.

برای جسورها چی بخریم؟…… چیزی که به کارشان بیاید

بسته به حرفه و علایقش وسیله‌ای کاربردی مثل گوشی، لپ‌تاپ، فلش، کتاب و. . . به او هدیه دهید. اگر شخص مورد نظرتان ورزش یا هنر خاصی را به‌طور حرفه‌ای دنبال می‌کند، هدیه دادن ابزاری که به کارش بیاید، بسیار او را خوشحال می‌کند.

رای خودشیفته‌ها چی بخریم؟…… کادویی که خاص و گرانقیمت باشد

این افراد همیشه حق ‌به‌ جانب هستند و در غیر این صورت هرگز راضی و خوشحال نخواهند شد. اگر همسر شما در این دسته قرار می‌گیرد و می‌خواهید برای او هدیه بخرید طلا، جواهر و ساعت اصل بهترین گزینه است. یک عطر اورجینال با بسته‌بندی بسیار شیک هم می‌تواند گزینه مناسبی برای این دسته افراد باشد.

برای حسابگرها چی بخریم؟…… هدیه‌هایی که خیلی گران نباشند

می‌توانید سراغ محصولات آرایشی، بهداشتی، لباس، کیف، کفش و لوازم کاربردی منزل بروید چون در این صورت با یک تیر دو نشان زده‌اید؛ هم به او هدیه‌ای داده‌اید و هم او را از اینکه خودش برای خریدن آن چیز هزینه کند، نجات داده‌اید

برای افراد مهربان چی بخریم؟…… چیزی که برای خریدش وقت و انرژی می‌گذارید

اگر اهل موسیقی، است بلیت یک کنسرت، فیلم یا تئاتر و … برای این دسته افراد، تفکر پشت هدیه بیشتر از آنچه هدیه می‌گیرند اهمیت دارد؛ بنابراین از دادن کارت هدیه و وجه نقد به‌عنوان هدیه به این افراد خودداری کنید چون به احتمال زیاد این مساله را به ذهن‌شان متبادر می‌کند که برای رفع تکلیف این کار را انجام داده‌اید.

برای افراد ولخرج چی بخریم؟…… کادویی که آنها را هیجان‌زده کند

مثل عروسک‌های خیلی بزرگ، یک دسته گل بزرگ، قاب عکس و وسایل تزیینی جالب و شیک و حتی یک شکلات خیلی خوشمزه با بسته‌بندی خاص.

برای افراد خودنما چی بخریم؟…… کادویی که خیلی خوب تزیین شده است

اگر می‌خواهید لباسی به آنها هدیه دهید، سعی کنید مدل‌ آن عجیب و غریب و شلوغ باشد. همچنین رنگ‌های متضاد و تندی داشته باشد. اگر عطر مدنظرتان است، بوهای گرم و تند را انتخاب کنید و در زیورآلات هم سراغ انگشترهایی با نگین‌های بزرگ بروید.

برای افراد سرزنده چی بخریم؟…… هدیه‌هایی که کودک درون‌شان را فعال کند

عروسک شخصیت‌های کارتونی، مجسمه‌هایی با اشکال فانتزی، سی‌دی بازی‌های رایانه‌ای و لوازم تزیینی نوستالژیک و … اگر از پوشیدنی‌ها می‌خواهید هدیه‌ای برای‌شان تهیه کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سراغ رنگ‌های شاد بروید.

برای افراد ساده و بی‌ریا چی بخریم؟…… سخت نگیرید؛ هر هدیه‌ای را دوست دارند!

لازم نیست سراغ هدایای خیلی خاص و جذاب بروید. هر آنچه فکر می‌کنید دوست دارند از خوردنی‌ها گرفته تا پوشیدنی و لوازم کار و منزل را می‌توان به آنها هدیه داد.