رابطه هدیه ها و شخصیت افراد

KOLAY_BLog-003

رابطه هدیه ها و شخصیت افراد:

افراد مختلف با شخصیت و اخلاق متفاوت از هدایای گوناگونی خوشحال خواهند شد. اینجا به این موضوع خواهیم پرداخت.

برای افراد خجالتی چی بخریم؟…… هر آنچه تنهایی آنها را پر می‌كند

موزیك پلیر یا هندزفری هم می‌تواند هدیه مناسبی برای این گروه باشد اگر اهل ورزش خاصی باشند هم می‌توانید یك ست ورزشی یا لوازم ورزش مورد علاقه‌شان را به آنها هدیه دهید. یك عروسك یا وسیله‌ای تزیینی كه بتواند آن را در اتاقش بگذارد و با دیدنش یاد شما بیفتد هم برای خجالتی‌ها هدیه مناسبی است.

برای احساساتی‌ها چی بخریم؟…… هر چی می‌خرید كنارش یك گل باشد

یك عطر خوشبو یا یك ادكلن معروف در كنار یك بسته شكلات یا یك سی‌دی از موزیك‌های كلاسیك و عاشقانه هم با توجه به روحیه لطیفی كه این افراد دارند، بسیار مناسب خواهد بود. رمان‌های عاشقانه، كتاب شعر یا یك تابلوی نقاشی با مضمونی عاشقانه هم می‌تواند مورد پسند رمانتیك‌ها و احساساتی‌ها باشد.

برای جسورها چی بخریم؟…… چیزی كه به كارشان بیاید

بسته به حرفه و علایقش وسیله‌ای كاربردی مثل گوشی، لپ‌تاپ، فلش، كتاب و. . . به او هدیه دهید. اگر شخص مورد نظرتان ورزش یا هنر خاصی را به‌طور حرفه‌ای دنبال می‌كند، هدیه دادن ابزاری كه به كارش بیاید، بسیار او را خوشحال می‌كند.

BLog-003

رای خودشیفته‌ها چی بخریم؟…… كادویی كه خاص و گرانقیمت باشد

این افراد همیشه حق ‌به‌ جانب هستند و در غیر این صورت هرگز راضی و خوشحال نخواهند شد. اگر همسر شما در این دسته قرار می‌گیرد و می‌خواهید برای او هدیه بخرید طلا، جواهر و ساعت اصل بهترین گزینه است. یك عطر اورجینال با بسته‌بندی بسیار شیك هم می‌تواند گزینه مناسبی برای این دسته افراد باشد.

برای حسابگرها چی بخریم؟…… هدیه‌هایی كه خیلی گران نباشند

می‌توانید سراغ محصولات آرایشی، بهداشتی، لباس، كیف، كفش و لوازم كاربردی منزل بروید چون در این صورت با یك تیر دو نشان زده‌اید؛ هم به او هدیه‌ای داده‌اید و هم او را از اینكه خودش برای خریدن آن چیز هزینه كند، نجات داده‌اید

برای افراد مهربان چی بخریم؟…… چیزی كه برای خریدش وقت و انرژی می‌گذارید

اگر اهل موسیقی، است بلیت یك كنسرت، فیلم یا تئاتر و … برای این دسته افراد، تفكر پشت هدیه بیشتر از آنچه هدیه می‌گیرند اهمیت دارد؛ بنابراین از دادن كارت هدیه و وجه نقد به‌عنوان هدیه به این افراد خودداری كنید چون به احتمال زیاد این مساله را به ذهن‌شان متبادر می‌كند كه برای رفع تكلیف این كار را انجام داده‌اید.

برای افراد ولخرج چی بخریم؟…… كادویی كه آنها را هیجان‌زده كند

مثل عروسك‌های خیلی بزرگ، یك دسته گل بزرگ، قاب عكس و وسایل تزیینی جالب و شیك و حتی یك شكلات خیلی خوشمزه با بسته‌بندی خاص.

برای افراد خودنما چی بخریم؟…… كادویی كه خیلی خوب تزیین شده است

اگر می‌خواهید لباسی به آنها هدیه دهید، سعی كنید مدل‌ آن عجیب و غریب و شلوغ باشد. همچنین رنگ‌های متضاد و تندی داشته باشد. اگر عطر مدنظرتان است، بوهای گرم و تند را انتخاب كنید و در زیورآلات هم سراغ انگشترهایی با نگین‌های بزرگ بروید.

BLog-003

برای افراد سرزنده چی بخریم؟…… هدیه‌هایی كه كودك درون‌شان را فعال كند

عروسك شخصیت‌های كارتونی، مجسمه‌هایی با اشكال فانتزی، سی‌دی بازی‌های رایانه‌ای و لوازم تزیینی نوستالژیك و … اگر از پوشیدنی‌ها می‌خواهید هدیه‌ای برای‌شان تهیه كنید، پیشنهاد می‌كنیم حتما سراغ رنگ‌های شاد بروید.

برای افراد ساده و بی‌ریا چی بخریم؟…… سخت نگیرید؛ هر هدیه‌ای را دوست دارند!

لازم نیست سراغ هدایای خیلی خاص و جذاب بروید. هر آنچه فكر می‌كنید دوست دارند از خوردنی‌ها گرفته تا پوشیدنی و لوازم كار و منزل را می‌توان به آنها هدیه داد.

رابطه هدیه ها و شخصیت افراد