, ,

فصل سرما و غذای های خوشمزه اش

انسان ها برای گرم شدن در فصل سرما به غذا های نیاز دارند که بسیار مغذی باشد که او را در برابر هوای سرد محافظت کند. در این مطلب با چند نوع غذا برای فصل سرما آشنا میشوید.

1. سوپ کدوتنبل

سوپ کدو تنبل بهترین غذا برای جذب ویتامین Aاست. ویتامین A برای تقویت چشم بسیار مفید است.بسیار از دانشمندان میگویند که اگر کمبود ویتامین Aدارند حتما سوپ کدو تنبل را استفاده کنند که معجزه میکند.اما باید در استفاده از آن زیاده روی نکنید.دوستان گلم اگر به فکر کاهش وزن و تناسب اندام هستید از خامه در سوپ خود استفاده نکنید.


2. جو دوسر پرک

 

در فصل زمستان بهترین نوع غذا جوی دو سر میباشد چرا که این مواد دارای منابع پروتئینی از نوعی نشاسته به نام بتاگلوکان است که کلسترول بد بدن را کاهش میدهد که بهترین انتخاب هم برای سیر کردن هم برای کاهش کلسترول و هم برای دریافت مواد مغذی است.شما همچنین میتوانید روغن بادام یا تخم شربتی را به این سوپ اضافه کنید که این دو نوع مواد چربی سالم را به سوپ جوی دوسر میدهند. در یافت دستور پخت سوب جوی دوسر 


3. هات چاکلت

 

یکی دیگر از راه های که خیلی طرفدار دارد هات چاکلت نوشیدن و نگاه کردن به دانه های زیبای رقصان برف در آسمان است.میتونید دو تکه شکلات تلخ که خیلی مفید برای کسانی که قصد کاهش وزن را دارند ذوب و با شیر معمولی یا شیر بادام مخلوط و نوش جان کنند.شکلات تلخ خواص زیادی دارد از جمله خواصی که دارد این است که رادیکال های آزاد بدن را خیلی وقت ها به سرطان موجب میشود را جلوگیری کند.

از بخش لوازم خانگی کولای دیدن فرمایید