شرایط همکاری در بازاریابی سایت کولای

اگر دانشجو هستین؛ محصل هستین؛ خانم خانه دار هستین؛ دوست دارید در خانه کار کنین؛ کار دوم لازم دارین؛ به درآمد بیشتر نیاز دارین؛ درآمد زیاد و آسوده را ترجیح میدین؛ می تونین با کولای همکاری کنین!

سفیر فروش کولای شوید و معجزه درآمدی خودتون و بسازید!
همکاری با مجموعه کولای بسیار ساده است.فقط کافیه که فرم درخواست خودتون و تکمیل کنید.
بعد از تائید لینک بازاریابی براتون ارسال میشه و شما کارتون و شروع میکنید.
 ! به همین سادگی

لطفا در صورت تمایل به همکاری با کولای، شرایط همکاری را به دقت مطالعه کنید.

مجموعه کولای برای ایجاد بستر همکاری برای کلیه علاقمندان به همکاری اقدام به پیاده سازی سیستم همکاری آنلاین نموده است. این سیستم همکاری مطابق با روالهای رایج و استاندارد در سراسر دنیا برای درآمدزایی آنلاین و دورکاری اشتراکی می باشد. علت محبوبیت این روش در بین متقاضیان کسب درآمد آسان بدون حضور فیزیکی در محل شرکت است.

در این سیستم به عنوان همکاری فروش، شما سفیر کولای در فروشگاه محصولات و تولیدی کولای خواهید بود و در ازای معرفی و ترغیب مشتریان به خرید محصولات؛ از مبلغ فروش انجام شده در سیستم، سهم شراکت و اصطلاحاً پورسانت دریافت خواهید نمود.

به عبارتی شما مانند یک شریک تجاری مجموعه، در فروش و سود بیشتر گروه تولیدی مشارکت خواهید داشت. این به این معنی است که در صورت استفاده صحیح از این موقعیت و پتانسیل های خود، می توانید حتی بیشتر از شرایط ثابت کارمندی یا استخدامی که احتیاج به حضور خارج از منزل دارد؛ درآمدزایی نمایید.

بزرگترین مزیت این روش از همکاری و درآمدزایی در این است که شما به عنوان سفیر فروش مجموعه کولای مسئولیتی درقبال فرایندهای تولید و ارسال محصولات به مشتریان و هزینه های مربوطه ندارید. در واقع شما باید با معرفی محصول یا محصولات کولای و ترغیب مخاطبان و کاربران خود به خرید اقدام کنید. در این کار از تمام تواناییها و هنر روابط عمومی خودتان استفاده کنید.

تمامی فرایندهای مربوط به تولید، ارسال سفارشات، پیگیری و مرجوعی محصولات بر عهده کولای خواهد بود و شما فقط همراه مشتری تا پایان فرایند تحویل محصول قرار خواهید گرفت تا از رسیدن سفارش اطمینان حاصل کنید.

اگر هر یک از شرایط زیر را دارا باشید شما بالقوه توانایی بالا و فرصت استثنایی برای همکاری در این سیستم فروش را خواهید داشت:

  1. از طریق شبکه های اجتماعی مختلف و پرمخاطب مانند تلگرام و اینستاگرام یا از این قبیل، امکان برقراری ارتباط با افراد زیادی را دارید؛
  2. در شبکه های اجتماعی خود گروه های کاری و خانوادگی زیادی دارید؛
  3. در هر یک از شبکه های اجتماعی دارای صفحه اختصاصی پربازدید هستید؛
  4. به هر نحوی توانایی صحبت گروهی با مخاطبان و افراد را از طرق مختلف دارید؛
  5. دامنه دوستان و بستگان شما زیاد است و ارتباط شما با آنها برای تبادل نظر زیاد می باشد؛
  6. فردی تاثیر گذار در شبکه های اجتماعی، جمع دوستان و بستگان خود هستید؛
  7. دارای یک وبسایت با ترافیک مناسب و بالا می باشید؛
  8. ارتباطات مناسب و خوب با کسب و کارها و صاحبان کسب و کار دارید و یا توانایی برقراری ارتباط می باشید؛

به این نکته توجه داشته باشید که میزان کسب درآمد و فروش در این سیستم کاملا بستگی به تلاش و علاقمندی شما خواهد داشت. افراد زیادی با استفاده از این روشهای همکاری در فروش به درآمدزایی بسیار بالا و قابل توجهی رسیده اند که حصول آن در شرایط مساوی و با ساعت ها کار فیزیکی و خارج از منزل به راحتی امکان پذیر نبوده است.

  • شما خانم خانه دار هستید و امکان کار در بیرون از منزل را ندارید؟         اقدام کنید…
  • به دنبال شغل دوم، نیمه وقت، غیر حضوری، بدون دردسر هستید؟         اقدام کنید…
  • دانشجو یا محصل هستید و زمان کافی یا شرایط انجام کارهای تمام وقت را ندارید؟         اقدام کنید…
  • دوست دارید به سادگی و در کمال آرامش در منزل بیشتر از کارهای فیزیکی و حضوری درآمد داشته باشید؟          همین الان اقدام کنید…

درواقع همه افراد در این مدل برنده هستند. در هر سن و یا موقعیت شغلی که قرارداشته باشید، اگر به دنبال افزایش درآمد و همکاری مداوم با یک مجموعه بصورت غیر حضوری یا تلفنی خودتان در کنار فعالیتهای اصلی روزانه خود هستید، این شیوه میتواند بیشترین سود را به شما برساند.

  • مرحله اول)              فرم مشخصات و اطلاعات شخصی خود را در بخش همکاران تکمیل کنید و مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام را ارسال نمایید.
  • مرحله دوم )            مدارک و مشخصات شخص متفاضی پس از دریافت، اعتبار سنجی شده و در صورت تائید؛ متقاضی به عنوان همکار سطح اول مجموعه کولای شناخته خواهد شد و لینک و کد بازاریابی فروش به آدرس ایمیل مربوطه ارسال خواهد گردید.
  • مرحله سوم)            پس از دریافت لینک فروش اختصاصی؛ بازاریاب فعالیت خود را در چارچوب دستورالعمل های سایت آغاز خواهد نمود. هر بازاریاب پس از دستیابی به حجم فروش بیشتر، به سطوح فروش بالاتر ارتقاء پیدا کرده و امکان دریافت لینک بازاریابی اختصاصی، کد تخفیف اختصاصی، استفاده از سایر ابزارهای فروش برای ایجاد کمپین های شخصی و بارکدهای فروش ویژه را بدست خواهند آورد.

توجه داشته باشید که:

  • درصورت ناقص بودن اطلاعات متقاضی و عدم امکان تائید مشخصات، فرآیند ثبت نام کامل نخواهد شد. بنابراین تا زمانیکه نقص مدراک انجام نشود، امکان ارسال لینک بازاریابی وجود ندارد.
  • بازاریاب با مراجعه به میزکار مجازی خود، امکان مشاهده روند فروش و میزان کارمزهای خود را دارد. از نظر کولای زمانی فروش صورت میگیرد که سفارش ثبت شده به پرداخت نهایی رسیده و تسویه حساب کامل گردد.
  • تسویه حساب مالی بازاریاب بر اساس گزارش ثبت شده در سیستم، در انتهای هر ماه با درخواست بازاریاب صورت میگیرد. همچنین بازاریاب میتواند مبالغ کارمزد خود را در حساب بازاریابی خود تا هر زمان که بخواهد ذخیره نموده و یا برای خرید از کولای استفاده نماید.

 لطفاً برای اطلاع بیشتر از شرایط همکاری فروش در مجوعه کولای به بخش شرایط و قوانین همکاری بازاریابی مستقل مراجعه و مطالعه نمایید.

جهت ثبت نام بخش مقابل را تکمیل نمایید.

فرم درخواست همکاری در بازاریابی محصولات کولای





    بلیخیر


    بلیخیر





    من فرم را تکمیل و شرایط همکاری در بازاریابی با کولای را مطالعه نمودم و آن را قبول دارم.