,

چند روش برای برای مدرن نشان دادن دکوراسیون خانه

چند روش برای برای مدرن نشان دادن دکوراسیون خانه

بیشتر چالش حال حاضرامروز دنیا مدرن نشان دادن دکوراسیون خانه ها است.شما میتوانید با چند روش ساده یک دکوراسیون مدرن امروزی داشته باشید.کولای در این مقاله چهار مورد از روش های مدرن نشان دادن دکوراسیون خانه را به شما آموزش میدهد.

1. استفاده از رنگ های گرمبسیاری از مرم بر این باورند که رنگ سفید یکی از رنگی های است که باید در رنگ آمیزی خانه یا لوازم یا وسایل خانه از این رنگ استفاده کرد،ولی این نوع طرز فکر در بعضی زمان ها یا مکان ها مناسب نیست.در دکوراسیون مدرن از رنگ های گرم در رنگ آمیزی اتاق ها یا لوازم یا وسایل خانه بسیار استفاده میکنند چرا که رنگ های گرم انرژی مثبت را به انسان منتقل میکند.

2. استفاده از لوسترهای جذاب طبیعی

این لوسترها به دکوراسیون آشپزخانه تان زیبای و جذابت خاصی را منتقل میکند.بسیاری به این لوستر ها لقب خیره کننده داده اند،چرا که نگاه هر بیننده ای را به خود جلب میکند.لوازم خانگی کولای یکی از برند های برتر حال حاضر بازار .

 

کولای به عنوان یکی از مارک ها و برند های بسیار معتبر در ساخت و طراحی و پخش عمده و فروش آنلاین وسایل دکوراسیون انواع آینه ها وبدلیجات و زیورآلات و بالبینگ و چرم و ساعت و محصولات زیبای دیگر، از شما دعوت می کند تا با مراجعه به سایت این مرکز برجسته ی کادوی در کشور، هم به نکات بیشتری در ارتباط با تاثیر کادو روی انسان ، دست یابید و هم از گالری آنلاین کادوی کولای، یکی از بزرگترین مجموعه کادوی کشور دیدن نمایید و محصولات مورد پسند تان را از بین صدها نوع محصول با کیفیت هنری که از متنوع ترین و به روز ترین گالری ها در سطح کشور است ، انتخاب کنید.کولای با ایده گرفتن از این مطالب طرح شب ولنتاین برای بالبینگ و تمام محصولات خودطرح های جدیدی قرار داده که تخفیف ویژه دارد حتما به بخش فروشگاه ما یا کانال تلگرامی ما به آدرس kolay_gift یا صفحه اینستاگرامی ما به آدرس kadoonliine@