چگونه با فنگ شویی ثروتمند شویم

5مرحله موجود برای ثروتمند شدن به دست فنگ شویی

فنگ شویی: فنگ شویی برای همه مراحل زندگی و در همه حال قوانینی  دارد که با انرژی مثبتی که در خود جایی داده می تواند به آن منطقه انرژی مثبت وارد کند.وقتی که دریافتید منطقه درآمد و پولی فنگ شویی شما کجاست ،باید سعی و تلاش کنید تا از انرژی مثبت فنگ شویی در آن منطقه یا ناحیه استفاده کنید. قبل همه چیز علم فنگ شویی در مورد خلق فضایی است ، یعنی جایی که شما میخواهید از آن منطقه در آمد کسب کنید فرقی نمیکند کجا باشد خانه یا محل کار فنگ شویی با استفاده از انرژی مثبت فنگ شویی می توانید به راحتی کسب درآمد کنید.یک روز دیگر با دانستنی های کولای

عنصر های منطقه مال و پولی شما چوب است چوب آب وخاک تقویت و استحکام یافته. این موضوع براساس  و تاثیر متقابل عناص های فنگ‌شویی تعریف می‌شود.

 

اگر شما می خواهید منطقه مالی و پولی شما  مثل محل کار یا خانه هایتان دارای این عناصرها باشد در این مطالب5 مرحله وجود دارد که ما باهم این مراحل می آموزیم:

1.چوب، آب، و خاک را وارد منطقه مالی خود بکنید:

1.درخت پول

2.بامبوی

3.گیاه های تصفیه کننده هوا. این سه موارد را بعد ها توضیح خواهیم داد.

 

 

 

 

2. استفاده از آیینه ها ،عکس ها یا تابلو های دریا ها،یک عنصر آبی

شما می تواند  فواره را وارد محل یا منطقه مالی خود کنید که یکی از عالی ترین  عنصر فنگ شویی است.آیینه ها نیز یکی دیگر از عناصر عالی برای فنگ شویی اند که می توانیداستفاده کنیدو هم می توانید از آینه های کولای که با حاشیه چوبی دارند استفاده کنید چرا که با یک تیر دو نشان زدید چون هم آینه عنصر فنگ شویی است و هم چوب. شما همچننین می توانید از یک عکس یا تابلو به رنگ آبی اشکالی مثل دریا،اقیانوس،آبشار های زیبا  دارند استفاده کنید.

 

 

 

3. تاکید بر روی گذاشتن اشکال با معنی

هر عنصر فنگ‌شویی درفرم شکلی بیان می‌شود، بنابراین شما می‌توانید  انرژی‌های مختلفی را در اشکال مختلف وارد فضای مالی خود کنید:

شکل مستطیل (عنصر چوب)
شکل مربع (عنصر خاک)
شکل مواج(عنصر آب)

این شکل ها می توانند در فرم یک عکس،طرح های که روی پارچه وجود دارند.شما می توانید با این کار انرژی مثبت را وارد منطقه مالی خود کنید.

 

 


4.تابلو های درختان ،گیاهان که نشان دهنده عنصر چوب است.

شما می توانید از تابلو های با طرح شن یا کوه  و دشت و صحرا که نشانگر عنصر خاک است استفاده کنید تا انرژی مثبت فنگ شویی را احساس کنید.

 

 

 

5.استفاده از بهترین رنگ ها

این رنگ ها می تواند هر کجای خانه یا محل کار باشد.رنگ های مثل:سبز،قهوه ای،آبی،سیا،زرد

شما می توانید علاوه بر رنگ های بالا از رنگ صورتی و نارنجی نیز استفاده کنید.اما باید به مقدار کم از این رنگ های استفاده کنید ونباید به عنوان رنگ اصلی منطقه مالی باشد. شما میتوانید مطالب بیشتر را درباره فنگ شویی را در بخش خواندنیهای ما دنبال کنید.