,

گواردیولا: کاپ قهرمانی دست سیتی است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی بعد از پیروزی بزرگ مقابل آرسنال در لیگ جزیره گفت: حالا سرنوشت قهرمانی در دست خودمان است.

به گزارش ایرنا، پپ گواردیولا پس از پیروزی شب گذشته شاگردانش برابر آرسنال، اظهار کرد: در یک بازی مهم به برتری رسیدیم اما این پایان کار نیست بلکه ما هنوز ۲ امتیاز از آرسنال عقب هستیم. نباید کار را ساده بگیریم زیرا چند بازی آینده تعیین کننده قهرمان لیگ جزیره است. آرسنال تیم بسیار قدرتمندی بود و در نیم فصل نخست ۵۰ امتیاز کسب کرد و به رقیب منچسترسیتی تبدیل شد. ما در بدترین شرایط خود هم توانستیم رقابت خوبی با تیم فوتبال آرسنال در طول فصل داشته باشیم.

گواردیولا این را هم گفت: تا پیش از دیدار بزرگ لیگ جزیره، آرسنال را مدعی عنوان قهرمانی می‌دانستم اما حالا اکنون سرنوشت قهرمانی دست ماست و می‌توانیم آن را به دست بیاوریم.

میکل آرتتا نیز پس از پایان این بازی در نشست خبری خود گفت: نخستین اقدام من برای تیم آن است که تلاش کنم شاگردانم از حال و هوای این بازی و باخت خارج شوند. تیم سیتی بسیار بهتر از ما بازی کرد و مستحق برد بود.

وی افزود: در دیدار شب گذشته در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدیم. اعضای تیم ما یکسری اصول اولیه را در این بازی انجام ندادند تا با مشکل مواجه شویم.

آرتتا این را هم گفت: از کسب عنوان قهرمانی ناامید شدیم. آرسنال امروز فاصله زیادی با بهترین کیفیت خود داشت. kolay

منبع خبر:ایرنا