اثر گذاری نورهای شانزده رنگ بالبینگ کولای

اثر گذاری نورهای رنگارنگ بالبینگ کولای بر  روی اتاق های خواب

وقتی که در حال انتخاب بهترین لامپ یا بالبینگ های رنگی هستید فقط دلیل انتخاب بالبینگ ها کولای زیباتر و جذابتر نشان دادن خانه تان است. چون نور چیدمان اتاق خوابتان به رنگ آبی است از بالبینگ های شانزده رنگ که امکان تغییر رنگ دارند استفاده کنیدچون خیلی زیباتر وشیک تر میشود و یا اگر اتاق خوابتان چیدمان زرد و نارنجی دارد نور زرد رنگ را برای اتاق انتخاب کنیدتا بیشتر از از اتاق خوابتان خوشتان بیاید. اما نکاتی را بیاید بدانیم ان هم این است که بالبینگ رنگی خیلی بیشتر  ایجاد زیبایی در خانه را بر عهده دارد.بازتاب نور ها یا بالبینگ رنگا رنگ انقدر تاثیر دارد از جمله روح روانی یا  بسیاری کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.برای اینکه بیشتر از این موارد یا نکات مطلع شوید چند مورد را با شما در میان میگذاریم.

با چراغ خواب های قدیمی خود خداحافظی کنید

حتما شما هم عادت دارید با روشن گذاشتن چراغ خواب های با رنگ سفید یا ابی که حس میکنید که رنگ ها بهترین خواب ها را به ارمغان بیاورد کاملا در اشتباه هستید چرا که مطالعات و تحقیقات بدست امده کاملا نقض افکارات است.

دردر چشم شما سلول هایی وجود دارد که به نور ها یا رنگ های مختلف حساس است حتی وقتی در حال خواب هستید، با توجه به طول موج نورهای رنگارنگ، کمترین حد یا میزان روشنایی را تشخیص می‌دهد. نقش اصلی این سلول‌ها در تنظیم ساعت خواب بدن شماست. یعنی این سلول‌ها با گرفتن طول موج نورهایا رنگ های مختلف در زمان خواب و بیداری شما مشخص می‌کنند که شما چه ساعتی باید بخوابید و چه ساعتی سرحال بیدار شوید. بنابراین به بازتاب نور و رنگ بیشتر از این حرف‌ها باید اهمیت بدهید.

 

انتخاب رنگ چراغ خواب مناسب برای اتاق فرزندتان

اگر قصدانتخاب رنگ زرد یا نارنجی هستید یا برای اتاق چراغ خواب یا لامپ های به رنگ زردیا نارنجی هستید دست نگهدارید.

خوب نتایج حاصل از تحقیقات نشان دهنده این است که اثر گذاری نور زرد هم همانند رنگ زرد است. یعنی ابتدا تمام توجه ها را جلب مبکند و بعد از گذشت مدتی زیادی در ذهن میماند.اما نکته حائز اهمیت موضوع این است که قرار گرفت شما در معرض نور زرد باعث می شود تا تمرکزتان را  نسبت به هر موردی یا مسئله ای را از دست بدهیدکه این موضوع نیز باعت عصبانیت شما گردد.اما با آمدن بالبینگ های شانزده رنگ کولای  تمام این حساسیت ها به رنگ زرد پایان یافت چرا که امکان تغییر به شانزده رنگ مختلف را به وجود آورده.

خریدن بالبینگ کولای به رنگ صورتی برای کاکتوس های خانه

طبق تحقیقات بدست امده گیاهان نیز برای رشد و فقط به رنگ سفید نیاز نیاز ندارند. در اصل انها هم ذائقه های دارندو بعضی کاکتوس ها یا گیاهان بالبینگ های شانزده رنگ را بیشتر از رنگ های سفید دوست دارند.طبق تحقیقات و برسی های انجام شده اثر گذاری های که نور صورتی بر روی رشد کاکتوس ها یا گیاهان می گذارد از رنگ های دیگر بیشتر است. اگر کاکتوس یا گیاهان دیگری دارید برایشان یک بالبینگ به رنگ صورتی تهیه کنید تا شاهد رشد چشمگیر آنها شوید.